niedziela, 25 czerwca 2006

Trasa 144

Sucha Koszalińska, Kleszcze, Łabusz, Jamno, Koszalin, Mścice, Mielno, Unieście, Łazy, Sucha Koszalińska

 Miałem zamiar zrobić kółko wokół Koszalina, ale okazało się, że nie zabrałem mapy. Wiele odcinków już znam, ale jeszcze nie na tyle dokładnie, żeby ryzykować, wybrałem więc okrążenie jeziora Jamno. "Odczarowałem" w swoich wspomnieniach odcinek między Łabuszem a Jamnem, poprzednio jechałem go po pamiętnym upadku w Mścicach - teraz zupełnie inne nastawienie do świata. Stop po pieczątkę w GS-ie w Łabuszu. Od Koszalina jedzie się dość szybko, jakiś koleś usiadł mi na koło i motywował aż do Mielna. Leniwie przejeżdżam przez pełne już ludzi Mielno, stop w Łazach, pod wiatr do Suchej.

25-06-2006
km: 44,44
T: 2h05m
AVS: 21,33

TD: 9201
GSilverKOT: 485






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz