poniedziałek, 2 maja 2005

Trasa 84

Darłowo, Jeżyczki, Dobiesław, Wiekowo, Wiekowice, Karnieszewice, Sianów, Sucha Koszalińska, Dąbki, Darłowo
 Drugi dzień długiego weekendu, wyjeżdżam o 9tej, lekki wiatr. Pierwszy stop w Wiekowicach, potem przez las. W pewnym momencie krajobraz wydaje mi się mniej znajomy, z początku zrzucam to na karb innej pory roku, ostatnio jechałem tu trasą 53, po pewnym czasie okazuje się, że miałem prawo nie znać, bo zboczyłem w nowy szlak :) Wyjeżdżam w Wierciszewie, tu pieczątka. Po przekroczeniu krajowej 'szóstki' jadę do nadleśnictwa Karnieszewice, ale zawracam, atakują mnie 3 psy, no i droga najwyraźniej nigdzie dalej nie prowadzi, ale jakoś nie chciałem sprawdzać :) Odcinek do Sianowa 6-ką, po pieczęci do PP jadę osiedlem w kierunku Suchej. Stop u teściów i bez żadnych już przystanków do domu przez Dąbki.

02-05-2005
Km: 62,65
Czas: 2h54m
Średnia: 21,58
Kto: sam
Licznik: 4623
goldKOT: 510
PP: 55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz