środa, 22 czerwca 2005

Trasa 104

Darłowo, Sławno, Korzybie, Bytów, Studzienice, Sominy, Dziemiany, Lubnia, Karsin, Czersk, Śliwice
 No to ruszam (7-ma rano) w swoją pierwszą wielodniówkę. Jak pomyślę o dystansie, który mnie czeka, to jakoś tak ciężko i ostrożnie mi się pedałuje na początku. W Sławnie (1) uzupełniam wodę, do Korzybia klnę na dziurawy asfalt, mimo, że znam tę trasę. W Korzybiu (2) posiłek. Po drodze, w Barcinie (3), pieczątka na poczcie. Od Barnowa nowe dla mnie tereny. Przed Bytowem (4) drugie śniadanie na parkingu leśnym. W Bytowie (5), wnosząc rower po schodkach, odwiedzam zamek, uczynna dziewczyna z parkingu pilnuje roweru i nawet nic nie kasuje. Tuż za miastem uzupełniam płyny na stacji Orlenu, to ruchliwy odcinek, dobrze, że wkrótce jest odbicie w lewo na Studzienice. Pofalowany teren, dobry asfalt, lasy są tu piękne, co chwilę mijam jeziorka - polecam. Za Sominami (6) kolejny stop. Po lewej mijam Wdzydzki Park Krajobrazowy, nie ma jednak czasu, aby zwiedzić go, innym razem. Dojeżdżam do Lubni i ponownie opuszczam dość ruchliwą 235-kę. Przy sklepie (7) miła pogawędka z młodzieżą, miło widzieć, że są pod wrażeniem mojej trasy:) I zamiast 'tak', mówią 'jo' :) Znowu lasy, przez Wiele i Karsin do Czerska. Centrum objeżdżam, kolejny stop (8) przy wyjazdowej na Śliwice. Długie odcinki proste, gdyby nie las, byłoby strasznie nudno. Oszczędzam się, bo czuję, że kończy mi się siła. I tyłek daje o sobie znać. Po dojechaniu do Śliwic okazuje się, że mojej agro-gospodyni nie ma w domu. Przeczekuję na stacji paliw, popijając piwko i gawędząc ze sprzedawcą. Sam nocleg jest 2km od Śliwic (9), w kierunku Golgoty, trzeba pokonać odcinek piachu. Na miejscu sympatyczne klimaty, wieczorem planowanie trasy, notuję też, czego nie wziąłem ze sobą, a powinienem, śpię jak zabity.

Sakwa Crosso Dry wywiera pozytywne wrażenie - mocno się trzyma i dzięki prostemu zamknięciu b.praktyczna. Pogoda idealna, bo wiatr albo w bok, albo w plecy. Pobijam swój rekord odległości dziennej.


22-06-2005
Km: 179,43
Czas: 8h02m
Średnia: 22,34
Kto: sam
Licznik:
6125
goldKOT: 7
15









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz