niedziela, 3 października 2004

Trasa 26

Darłowo, Karwice, Ostrowiec, Sławno, Str. Jarosław, Krupy, Darłowo

Rano pogoda zapowiadała się bardzo niewyraźnie, ale potem się rozpogodziło. Przed Karwicami chciałem spróbować drogi do Ryszczewa (1), ale zawróciłem , nie jestem jakiś 'dirtowiec' ;). Po raz pierwszy byłem w Karwicach-wiosce, zawsze się samochodem przejeżdża obok. Dalej prosto ładną polną do Karwiczek, tu dwa starcia z pieskami, bez konsekwencji dla żadnej ze stron :) W Ostrowcu przystanek i pieczątka (2). Troszkę kukurydzy na obiad w Kosierzewie (3). W Sławnie zdecydowałem, że jednak nie wydłużę trasy. Radosław innym razem. Ciekawy przystanek na ławeczce na skrzyżowaniu w Grzybnie - niczym Forest Gump :) (4) Prognozy pogody się nie sprawdziły i wiatr zamiast pomagać w drodze powrotnej wiał dokładnie w twarz. Jeszcze tylko krótki stop w Sińczycy (5) i do domu.

Data: 03-10-2004
Ilość km: 63,49
Czas jazdy: 3h21m
Średnia: 18,95
Kto: sam
Licznik:
1626

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz