sobota, 16 października 2004

Trasa 34

Darłowo, Dąbki, Iwięcino, Rzepkowo, Osieki, Łazy, Unieście, Mielno, Mścice, Jamno, Łabusz, Sucha Koszalińska

Trasa z wielu powodów wyjątkowa. Tego dnia zrobiłem po raz pierwszy ponad 100 km (115km, trasa nr.33 była też tego dnia). Ta trasa przyniosła ostatnie punkty na srebrną KOT. Miała to też być trasa dwudniowa, ale nie wyszło, bo... wypadek - też pierwszy i mam nadzieję ostatni. Ale po kolei.

Wbrew prognozom, które zapowiadały obfite deszcze jest ciepło i niemal bezwietrznie. Pierwszy przystanek w Bielkowie (1), potem R10 przez Rzepkowo i Osieki. Odcinek od Łaz aż do Suchej po raz pierwszy rowerem. Jadąc przez Unieście samochodem nigdy się nie przyglądałem tym okolicom, dużo bunkrów po prawej, po lewej opuszczone magazyny, ruiny itp. Kolejny stop w Unieściu (2) i tu pieczątka. Jadę wzdłuż czerwonego szlaku, ale jakoś słabo oznaczony zjazd w lewo za Mielnem, dlatego jadę prosto. No i w Mścicach wypadek (3). Znak pokazuje 'zakaz jazdy rowerem' i muszę wjechać n
a chodnik. Jaki kretyn robił podjazd do połowy wysokości krawężnika! Wjeżdżasz normalnym tempem, bo wylewka wygląda bezpiecznie, a przy starciu z krawędzią krawężnika wygięło mi kierownicę i lecę do przodu. Otarta dłoń, tam gdzie nie zakryta rękawiczką, zbite kolano i łokieć, no i dziura w nowej kurtce. Ech... Rower właściwie bez szwanku, otarłem tylko gąbkę z kierownicy. Dobry sprzęt jednak. Po kilku minutach opatrywania i obmywania ran jadę dalej. Okazuje się, że zgubiłem okulary, ale nie chce mi się wracać. Skręcam na Jamno, w Łabuszu zasięgam języka ('którędy dalej') w marinie. Na miękkim piasku naprawdę nie pojadę na takich oponach. Trzęsącą płytową (jumbo) drogą, wyjeżdżam za Osiekami i dojeżdżam do Suchej. Na drugi dzień okazuje się, że deszcz leje bez widoków na poprawę, więc z dwudniowej nici. Odkręcam koła i z rowerem w bagażniku wracamy autem do domu.

Data: 16-10-2004
Ilość km: 67,57

Czas jazdy: 3h18m
Średnia: 20.47
Kto: sam
Licznik: 1993
silverKOT: 400

STATYSTYKI srebrnej KOT:
łącznie kilometrów:
1252.34 km
łączny czas jazdy:
2dni 23 godziny 29 minut




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz