wtorek, 23 sierpnia 2005

Trasa 125

Przyjezierze, Silnowo, Uniemino, Okole, Komorze, Polne, Barwice, Sulikowo, Białowąs, Wielanowo, Tychowo, Niedalino, Koszalin, Sucha Koszalińska

Ruszam rano, nieco mgliście i jestem zaspany, ale pierwszy odcinek po pagórkach i obok jeziorek budzi mnie skutecznie. W Unieminie zaczynam błądzić, mam niedokładną mapę no i oznaczenia drogowe są do niczego. W Okolu już w ogóle nie ma oznaczeń i zaczynam jazdę 'na czuja'. Ścieżki leśne wiją się, jadę trochę według zasady - patrz na słońce i wybieraj te główniejsze ścieżki. Udaje się wyjechać, choć nie tam gdzie chciałem, na mapie widać to najlepiej. Bardzo ładne letniskowe Komorze, odpoczynek i pieczątka w Polnem. Dość żwawo do Barwic, tu muszę doprowadzić do porządku pewnego kierowcę - miał w oczach obawę, czy nie zejdę z roweru i mu nie wtłukę:) Kierunek na Białowąs, bardzo ładny odcinek z widokami na 'pół świata'. Czas odpocząć w lesie. Za Tychowem mam obawy o wzmożony ruch, ale nic takiego nie następuje, jedzie się świetnie. Dłuższy odpoczynek w Niedalinie, ostatni etap przez Koszalin do Suchej.

23-08-2005
km: 115,80

T: 5h31m
AVS: 20,99
TD: 7976
GSilverKOT: 2
85




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz