sobota, 2 lipca 2005

Trasa 109

Sucha Koszalińska, Sianów, Węgorzewo, Wyszebórz, Manowo, Niedalino, Strzekęcino, Dunowo, Laski Koszalińskie, Popowo, Mścice, Mielno, Unieście, Łazy, Sucha Koszalińska
 Start z Suchej, przez Sianów do Węgorzewa. Po drodze telefon do Marcina. Po dojechaniu do głównej, skręt w lewo, lasem do Policka, płytami do Wyszeborza (1), gdzie pieczątka. W Manowie w znaną mi przepiękną asfaltówkę do Niedalina - idzie mi tym razem dużo lepiej z tymi górkami. W Strzekęcinie (3) fotka Bursztynowego Pałacyku. Debiut odcinka do Popowa, (ale niektóre fragmenty chyba już kiedyś jechałem, daawno temu), po przejechaniu krzyżówki z 6-ką ładne widoki na jeziorko Parnowskie (Cygańska Dolina). Zamierzałem odbić w prawo, ale dojechałem do Popowa (4) , tu stop i umówienie spotkania z Marcinem w Mścicach (5). Stąd razem przez zatłoczone Mielno i Unieście do Łaz (6), napoje regeneracyjne i do Suchej.

5000 km na Unibike'u.

02-07-2005
km: 86,95
T: 4h08m
AVS: 21,04
Kto: sam / z Marcinem
TD:
6696
goldKOT: 775







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz