poniedziałek, 23 marca 2015

Trzebiatów Darłowo 147km

Dzisiejsze Century ze startu z auta, w okolicach Trzebiatowa. Słonecznie i wietrznie od południa, około 8C.

Od razu na rozgrzewkę odcinek po płytach, trochę dalej malownicza, fakt, ale okrutna dla szosówki rowerowa trasa "Ku Słońcu". Na tego typu odcinkach naprawdę czuć, jak genialne zawieszenie ma moja Roubaix :)




W dwóch kolejnych miejscach zmodyfikowałem trasę, na dziś bruków miałem dość.

Kołobrzeg przebrnąłem mozolnie. Dobrze, że ścieżki rowerowe są, źle, że nie wszędzie lub są nielogiczne.

Kolejne kilometry pod wiatr, dało w kość. Za to od Dębogardu aż do mety bardzo sprawnie.




Niewiele przystanków, brak wspinaczek nie był w stanie podnieść mi tętna. Siódme Century UMCA 147km zajęło mi równo 6h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz